Wednesday, January 25, 2012
Hmm..,
have you just sit and doing nothing, have you ever think about smthing you dont even know what you thinking of..,have you ever lay on your bed while hugging your teddy with full of hope smthing great would hppen,,have you check your phone offen,,or have you been listening to the radio or mp3 to much..,have you ever used the internet without knowing what to do..have you offen look at pictures of you and your friends..,well if your have,,admit it,,you're lonely,,you miss someone,your bored..,so there's only one thing to do,,kill yourself,, thats the only way..hahaha,,if you're an idiot you surely believe me,,right..?hehe,,don't commit suicide..you just need a friend..,so what are you waiting for,,text your friends,,don't wait for them to text you,,why..?because,,they are doing the same thing,,waiting for you to text them,,well all the best,,i'm going to text someone,,,who is the lucky person,,hhehe
Hang Out
Walawei..arini dpt gak jmpe kengkwn lame..haha lame kot xjmpe dyorg,,1 taon xdpt jmpe akhir nye ku temu jua,,hehe syok gile,,tpi yg xsyok nye kne blanje dyorg la plak..mkn kt kfc,,
sume mkn zinger burger,,sbb ape..?sbb kte yg byr haha,,xpe2 asl prut knyang..,lps mkn pgi beli ksut jap,,hehe kt johor bru nak beli ksut,,yela kt sne mhl..pas beli ksut je mule la sesi pergmbran..hehe mcm2 gmbr ade,,sori le mls la nak post kt sni,,nnt kne tggu lame..tpi kt blog farahin ade kot,xtw la dy nak post bile tpi insyaAllah ade la..hehe eh..nak tw ak,,kte an hang out ngn kwn kt jhor,,dyorg kt sne gi hang out kt alam lak..haha x ajak lak uh,,hehe kalo ajak pon mcm leh gi,,kahkahkah,,k la tuje nak cite,,byebye..
Saturday, January 7, 2012
At last..I DID IT..!!!
fuh..pnat oo mlukis..
hehe mlukis pon pnt..
msti la pnt,,kte ni mne reti mlukis
tpi nak lukis gak sbb xde gmbr nak ltk kt frame yg bru dpt ni
yela dh dpt xkn nak biar ksong je, pk2 baik lukis je sng,,
nak dkt 1jam lbih la nk siap kn master piece ni..
hehe..,woit bdk ict, bdk akaun..!!amacam ok ak..?
msti la ok,,kalo KO meh sini,,biar kte KO kn awk..haha
hehe mlukis pon pnt..
msti la pnt,,kte ni mne reti mlukis
tpi nak lukis gak sbb xde gmbr nak ltk kt frame yg bru dpt ni
yela dh dpt xkn nak biar ksong je, pk2 baik lukis je sng,,
nak dkt 1jam lbih la nk siap kn master piece ni..
hehe..,woit bdk ict, bdk akaun..!!amacam ok ak..?
msti la ok,,kalo KO meh sini,,biar kte KO kn awk..haha
Subscribe to:
Comments (Atom)




